Cos
Hola, soc noia i se que no estic ni massa grassa ni massa prima, pero tot i aixi no em sento be amb el meu cos... La roba no em queda mai be, i sempre crec que les altrs estan més guapes....
algún consell?
InterPersonal

Hola Nona,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Les comparacions solen ser bastant tramposes, perquè agafem aquells aspectes que ens creen inseguretats i esbiaixem la comparació. És a dir, si hi ha quelcom que ja ens provoca inseguretats, tendirem a comparar-nos amb algú que creiem que ho té o ho fa millor que nosaltres.
Tenim el cos que tenim, podem fer algunes coses per conservar-lo i cuidar-lo millor (dieta equilibrada, vida no sedentària, no consum de tòxics...), però cal que l'acceptem quan abans millor, perquè hi haurem de conviure tota la vida!
Et proposo un petit repte: busca aquelles peces de roba que sents que t'afavoreixen. Aquelles que t'agraden i que t'hi trobes bé i ves construint el teu estil! Et portarà un temps anar trobant allò que millor s'adiu amb el teu caràcter i el teu cos, però quan ho trobis ho sabràs!
Una abraçada
www.consultajove.cat