Quina depressió..!
Hola, sóc la noia de 13 anys que habia fet la cosulta de: Que puc fer per no tindre vergonya?
Doncs ara tinc un gran problema. DEPRESSIÓ.
Haber, ahir vaig dir-li per whatapp que ho sentia molt per no parlar-li perque em quedava sempre en blanc, i que ademes mai tenia oportunitat. Ell l'únic que va fer es dir que no pasa res y que espera que esti fent socials. Després ja no va parlar més en mi, sempre em diu un segon i ja no em parla en tota la nit. No li agrado veritat?
Esque ja me he cansat d'anar derrera senseque ell no fagi re, així que he assumit que no li agrado i estic en una depressió. Sempre ploro per les nits, no paro de pensar en ell...
I ademés, cada dia ens miraven, lo típic. Però avui m'ha ignorat! Val, sóc una pesada del whatsapp? Sol per obrirle 3 o 4 vegades a la setmana? Sol per comentar-li un tema en concret i que ell ademés sudi de mi? Ara ja tinc clar que no li agrado ni crec que li agradi mai perque : no em parlat en persona, moltes noies van derrera seu i aquelles si que no són cobards com jo...
Que puc fer per superar-ho? No puc parar de pensar en ell i estic tot el dia amargada. No puc ovlidar-me d'ell i no ho entenc. M'encantaria ser la seva amiga o parlar amb ell però esimposible perque anem a classes separades i ell sempre està jugant a fútbol. Quina merda tot...
Siusplau que puc fer? No li faig cas i sudo de la seva cara o intento ser amiga seva? (que serà imposible perque jo no tinc la oportunitatper parlar amb ell)
Ajuda'm!
InterPersonal

Hola Mrs. Mandy,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
A vegades, per molt que ens agradi una persona, no vol dir que nosaltres li agradem. Per sort no funciona així, fent que sigui molt més especial quan l'atracció és mútua.
Sembla que ell t'ha donat algunes senyals que, de moment, no està massa interessat en tu. Així que, per molt dolorós que sigui, hauràs de començar a passar pàgina.
Em demanes com ser la seva amiga. Realment vols ser amiga seva? L'amistat és una relació recíproca. Jo em preocupo per tu i tu et preocupes per mi. Jo estic bé parlant amb tu i tu també estàs bé parlant amb mi. Tinc la sensació que aquest noi no està gaire implicat en aquesta relació d'amistat, així que...
Ara bé, superar una situació d'aquestes és dolorós. La millor estratègia és evitar veure'l i saber de la seva vida. Intenta no fixar-te on és, ni amb qui parla, ni a quines hores es connecta. Intenta evitar seguir-lo a les xarxes socials.
i CENTRA'T EN TU! fes coses que t'agradin, estigues amb la teva família, disfruta amb les teves amigues.... evidentment que tindràs moments que estaràs trista, i has de deixar que passin, perquè també curen. Però veuràs com mica en mica, si estàs centrada únicament en tu, aquesta emoció anirà passant.
Una abraçada!
www.consultajove.cat