UTGEENT!! Novios
Resulta que fa un any que vaig tenir una relació de: ni contigo ni sin ti amb un noi. Fa poc que em tornat a parlar. El problema és que als meus pares no els hi agrada aquest xicot, i em va dir de quedar, i no vull mentir als meus pares. De moment li he dit que no. No se com dilsi perquè no vull tenir mal rollo amb els meus pares. Que faig? Per una part no vull tenir mal rollo amb ells, però per altra part vull quedar amb ell però si ho faig els hi vull dir.
InterPersonal

Hola JeyJey,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure.
Pel què em dius, tens clar que t'agradaria quedar amb aquest noi i que voldries ser sincera amb els teus pares.
No m'expliques massa com era la relació amb aquest noi, però sembla que no va ser una relació gaire tranquil·la i que vas patir en alguns moments. Abans de res, et voldria preguntar què et fa pensar que ara la relació serà diferent? Realment han canviat tant les coses?
No sé per quin motiu no els agrada als teus pares, però és possible que vagi relacionat amb el teu patiment. És molt noble per part teva que vulguis que ells ho sàpiguen, així que endavant! Agafa alguna estona que estigueu tots tres, demana'ls que t'escoltin i explica una mica com et sents: com et sents amb aquest noi, què et fa sentir,... Demana'ls com t'agradaria que reaccionessin ells, és a dir, com què voldries que fessin. I llavors demana'ls la seva opinió.
Es tracta que mantingueu una conversa calmada, des dels sentiments. Que ells puguin veure com d'important és la seva opinió per tu i que tu puguis veure com es preocupen i vigilen pel teu benestar.
A partir d'aquí... a veure cap on flueix la conversa!
Una abraçada
www.consultajove.cat