Problemes
Hola! No se ni com començar ni com acabar aquesta consulta, la veritat... a veure, fa dos anys, vaig caure a la bulimia, també em podia tirar perfectament 2-3 dies sense menjar absolutament res. Psicologicament em va afectar moltisim, ja que em veia completament sola, no em veia en cor de dirli a ningú per por de que em portesin al hospital i em fesin proves o el que sigui. El cas, es que em vaig decir a dirli a unes amigues, i em van ajudar a sortir del mal son en el que estava atrapada. M'he anat recuperant força bé encara que m'agradaria aprimarme una mica fen dieta. Medeixo 1'64 i peso 60, tenint en compte que tinc els ossos molt gruixuts. La meva mare em va estar portant a una nutricionista que m'ajudava a menjar en plan, que m'ensenyava els habits saludables. Pero aquest estiu he deixat de anar perque vaig anar de viatge i la meva mare diu que ja estic bé i que no fa falta que vaigi més. Que podria fer per aprimarme si menjo 5 cops al dia, 3 principals; l'esmorçar, el dinar i el sopar. I després menjo 2 més a mitg dematí i per la tarda. I menju exactament TOT el que el deia la nutricionista. Es dir que no menju pastes ni coses de aquestes tots els dies i tot. Que podria fer?
Moltes gracies per la teva atenció, un petó.
Sara Bujalance

Hola Smiile311! Gràcies per compartir amb mi la teva consulta. El que has de fer per assegurar-te un bon pes és menjar tal i com et va ensenyar la nutricionista (i recorda que, de tant en tant, també podem menjar una pasta o xocolata, etc. El que no és convenient és abusar-ne),i fer esport habitualment. Quasevol esport que t'agradi t'anirà bé, el més important és que t'ho passis bé fent esport. I, molt molt important, tant important com menjar bé ho és sentir-se bé per dins. Si et sents trista, o amoïnada per alguna cosa, sigui el pes o no, parla amb la teva familia i amics sobre les teves preocupacions. Ells t'ajudaran a trobar-te bé amb tu mateixa. Sobretot no amaguis res del que sents als teus pares. Si no saben què et passa no et podran ajudar. MOlts ànims i molts petons!! Si ho necessites també pots trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima: 93 454 91 09.