Sentiments.. ajuda!
Holaa! Estic una mica perduda i la veritat es que m'agradaria saber la vostra opinió des de el vostre punt de vista i experiència.
A finals d'estiu estavem amb les meves amigues passejant i de sobte uns noois es van acostar, un d'ells és amic meu i l'altre ens coneixem de tota la vida però sol erem coneguts ( fins i tot quan ens trobavem pel carrer, mai ens saludavem...) Bé, es van acostar a natres i es van dirigir a mi i em van dir que anes amb ells que em volien dir una cosaa, jo hi vaig anar. El meu amic em va preguntar si trobava atractiu al noi aquell i si volia algo amb ell. La meva resposta va ser un si de que era atractiu però un depent, de si volia algo amb ell ( em pensava que s'estave enfoten de mi) Desprès de contestar-li el meu amic em fa,-Doncs saps, aquest nen vol algo amb tu. (Aquell moment va ser molt incomode) i el nen aquell rient em faaa, jo he dit que erets guapaa, si acas tu i jo ja parlarem per tenir alguna cosa. M'en vaig anar. No li vaig donar gaira importància a aquella nit...
Però des d’aquella nit aquell nen sempre em saludava, cosa que mai feia, mai ens saludàvem pel carrer.Fins i tot quan em trobava amb el meu amic i ell, el meu amic sempre li deia tonteries com: Ataca noseque...
A principis de cole el meu amic em va començar a parlar d'ell i em va explicar el perquè van fer aquelles preguntes aquella nit d'estiu. Em va dir que va ser perquè ell, el meu amic, li va proposar de tenir algo amb jo, si em trobava guapa etc... El nen li va respondre que si que em trobava guapa i que la veritat mai s’havia plantejat tenir alguna cosa amb jo, però seria un SI! (Si sóc sincera jo tampoc mai m’ho havia plantejat i també per a mi la resposta seria un SI)
Es veu que el meu amic parlant, parlant li va dir que creia que tindria possibilitats amb jo i el nen li va respondre que ja m’obriria o m’enviaria un sms més endavant. (Des d’aquells dies que aquell nen era tan simpàtic amb mi i sabent que m’obriria , m’he acabat pillant bastant d’ell...)
Però lo més fort va ser aquí!!! Al cap d’unes setmanes em vaig entera que aquell nen te novia (jo em vaig enfadar molt amb el meu amic, però em va explicar el meu amic que quan tallessin esperaria unes setmanes per no sembla un canyes i m’obriria per tenir algo amb jo, q aquell nen volia una cosa amb jo i k creia que no tardarien molt a tallar amb la seva novia)
Que penseu de tot aixo?!!! M'agradaria que diguessiiu que creieu que sent aquell nen per mi? I opineu sobre aquesta situaciooo ja q vosaltres teniu més experienciaa!! Si us plau estaria molt agraida, ja que sempre i dono voltes i no em vull equivocar... :(
Esppero que ho hagueu entes i perdo pel rollo...
Gràcies i petons des de bcn!!!
InterPersonal

Hola Valerieta,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Primer de tot et diré que és molt difícil, gairebé impossible, no equivocar-se. Som humans i els humans estem fets d'errors, així que no et posis tanta pressió a sobre per fer-ho bé ;)
Anem a la teva consulta. Jo no puc saber què sent aquest nen per tu. Sembla que tots dos teniu alguna atracció, però l'amor és molt més que això!
Et demanaré que primer facis l'exercici de saber què t'agrada d'ell, si és el tipus de noi que t'agradaria tenir com a parella, si el coneixes suficentment per poder valorar o no si t'agrada....
Un cop tinguis clars els teus sentiments cap a ell, hauràs de valorar si et sents còmode amb la situació que t'explica el teu amic: la d'esperar que talli amb la seva nòvia. Has de conèixer-te suficient per saber si t'afectarà o no aquesta situació, quan de temps estàs disposada a "esperar" i quin tipus de relació t'agradaria tenir amb ell.
A vegades és difícil entendre els nostres sentiments, però conèixer què sentim i podem preveure com ens sentirem en les diferents situacions ens pot ajudar moltíssim a sentir-nos bé amb nosaltres mateixos i prendre bones decisions!
Una abraçada bonica
www.consultajove.cat