Millor amics?
Des de l'anys passat el meu mllor amic és un nen molt wapo. Mai m'havia agradat, nomè erem amics. Podiem passar hores junts, xerrant de les nostres coses... Sabia que sempre el tindria al meu costat, que em recolzaria pel que fos... aquest any m'he tornat boja per ell. Me l'estimo moltíssim, però no sé com dir-li-ho sense que deixem de ser amics. La veritat és que no sé si li agrado, perquè mai m'ho ha demostrat, bé tampoc el contrari... No sé que puc fer... Li dic? M'arrisco? Em callo? La veritat es que estic feta un embolic...
Una noia enamorada
InterPersonal

Hola anuski022,
Gràcies per escriure. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Sovint de les bones amistats en poden sortir parelles molt sanes, però cal que els dos amics estiguin al mateix punt. Crec que tu tens molt clar el què sents per ell, però tens dubtes sobre els seus sentiments. Jo et diria que exploréssis una mica més quins comportaments té ell: si es posa vermell, si et mira molt, si et tira indirectes,... juga i flirteja, a veure com reacciona. Potser això t'ajudarà a prendre la decisió de dir-l'hi o no.
Et diré que quan prenguis la decisió tinguis present les conseqüències que hi pot haver.Si l'hi dius, ell pot respondre't de la mateixa manera, pot deixar de parlar amb tu per posar distància o pot fer que tot continuï com ara (per posar uns exemples), però tu et sentiràs molt millor. En canvi, si no l'hi dius per por a la seva negativa, continuareu sent amics, però potser tu patiràs davant la incertesa de no saber què sent ell.
Tu et coneixes i saps per quines coses estàs disposada a passar.
Una abraçada
www.consultajove.cat