Com cridar-li l'atenció
Hola! Dons t'explico, m'agrada un noi però no sé si li agrado. Només varem parlar una vegada i va ser molt simpàtic, m'anava preguntant coses i jo a ell també. L'altre dia el vaig obrir per whatsapp jo però no vam xerrar molt. Anem junts a una clase. M'agradaria parlar més amb ell però no sé com fer-ho perquè tampoc vull ser pesada. Com faig per cridar la seva atenció i que m'obri una conversa?
Gràcies!
Elena Crespi

Hola adolescent!!
I si li obres tu? si veus que vau tenir bon rotllo i que vau estar parlant bé, no crec que passi res perquè el saludir tu. Però llavors has de continuar parlant amb ell cara a cara. El whatsapp pot ser una bona eina per iniciar i perdre una mica la vergonya però llavors hem de mantenir el contacte en persona.
Si esperes que ho faci ell i ell no ho fa... et quedaràs amb les ganes.
Jo no sé perquè ell no t'ha escrit, potser perquè no li interesses, potser perquè és tímid, potser se n'està morint de ganes i no s'atreveix... tu decideixis si esperes a si fa el pas o si el fas tu...
Has d'estar preparada per un si o per un no si et llances eh!!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com