mala sort?
Hola! Desde que al juliol vaig tallar amb el meu nòvio de tota la vida, m'he emportat uns quants chascos en el tema amorós i tots acaben igual... es lien amb mi, actuen com si hi hagués una certa atracció durant aquell dia i llavors pel watsap sempre m'acabo rallant molt perquè amb els dies cada cop van sudant més, fins que em canso i intento oblidar-me'n. Però aquest últim si que no l'entenc. Vaig conèixer un noi en una festa de la uni, ens vam liar, i durant els dies següents sí que mostrava interès per mi, inclús em va dir de quedar pel campus (va anar bastant bé tot i que no va passar res). Després vam seguir parlant, encara que l'obrís més jo que ell a mi al menys em tractava bé i em feia cas i tal, però d'un dia per l'altre en un cert punt de la conversa ja no em va contestar més i vam estar dies sense parlar (i ell conectant-se i tot)... i ja em vaig començar a rallar. Si no l'obro jo no em parla i nose.. hem de quedar la setmana que ve perque em deu una cervesa però jo ja estic cagada perquè tinc la sensació que suda de mi ja com els demés...però potser es cosa meva...el problema és que ja m'he mig tancat en banda perquè no em facin mal, i no se que fer TT
Elena Crespi

Supernyi95... et recomano una cosa: estàs plena de dubtes i te'ls vas empassant i menjant tota sola, per tant, potser és hora que ell et pagui aquesta cervesa que et deu i que li puguis expressar el que et passa pel cap.
Jo li diria amb molta tranquil·litat i de manera pausada, sense agobiar-lo. Però crec que tens dret a saber què vol. Mica en mica s'ha d'anar aclarint com va i com evoluciona una relació i això es pot fer de dues maneres:
-Esperant veure què passa
-Parlant sobre com funciona
Per tant, tu decideixies si vols seguir esperant (i et recomano que no t'angoixis tant perquè sinó l'espera se't farà eterna) o si vols parlar amb ell i explicar-li una mica com estàs.
Ànims!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat