Millor amic...HELP!
Hola!
Resulta que ja van bastantes vegades que em diuen que li agrado al meu millor amic, tota l'estona tontejem i coses aixi, em fa moltes abraçades i de vegades em toca les cames com si fos intencionalment, encara que no ho fa d'una manera aprofitada, si no dolça.
Crec que m'agrada, de fet, M'AGRADA! QUE PUC FER!? No li vull fer mal...
GRACIES!!
InterPersonal

Bona tarda Lalels,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns.
Entenc que sent tan amic teu tinguis por a fer-li mal. Anem per passos. Primer de tot, no vulguis precipitar-te, pren-te el teu temps per pensar que sents realment per ell. Pensa si és una bona amistat o si és alguna cosa més. Pensa en quines coses fas amb una parella i reflexiona sobre si t'hi veus amb ell. De vegades podem cometre l'error de confondre una bonica amistat amb alguna cosa més. Si després de pensar segueixes amb el mateix pensament: endavant!! Parla amb ell i explica-li el que sents!
Pel que fa a la por a fer-li mal, és molt normal que et sentis així, però pensa que hi ha coses que mai podreu preveure, mai sabreu que passarà en un futur. El més important és que sigueu sincers sempre l'un amb l'altra, i que darrere de tots els actes i totes les decisions hi hagi respecte i bona voluntat.
Carlota Portabella
www.consultajove.cat