Ajuda si us plaau:( [AMOR]
Holaa ja vaig enviar una consulta d'aixo pero no vau respondre i estic desesperada :"(
El cas es que em mola molt, no, moltisim un tio. El problema es que te novia, pero jo estic super pillada d'ell. Pero aixo encara es complica mes... fa desde, aprox, 1 mes que no es parla amb la seva novia i ell sempre diu que esta sol i jo li dic: Pero si tu tens novia! I ell sempre em respon el mateix: Pero no conta!
A mi al principi tan sols m'atreia, perque es bastant guapo, pero es que ara em mola molt. I desde fa poc em diu coses boniques i em diu que m'estima pero no en pla declaracio sino com amics, nose si m'explico. Tambe m'abraça i a mi se'm cau la baba ♡_♡ jo en qualsevol moment li menjaria la boca a petons... pero recordo que encara aixi te novia, i encara aixi l'estima i aixo em mata. Em declararia, pero el percentatge de probabilitats de que li moli jo tambe es de l'1%. Ajudeume siusplaaaaau. Us ho agraire molt. (Perdo per les faltes i per enrollarme tant)
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
Com saps que tens tan poques possibilitats que tu li agradis? La millor manera per saber això és preguntar-li a ell directament! Si et fa vergonya, sempre pots intentar que algun amic en comú investigui i li pregunti qui li agrada, però el que està clar és que no ho sabràs 100% cert fins que no parlis amb ell! Entenc que et faci por la seva reacció, però potser hauràs de posar en una balança: la por a la seva resposta, o l'angoixa de no saber el que ell sent.
El que sí que penso és que si decideixes parlar amb ell sobre els teus sentiments, fas molt bé en dir-li el tema de la seva parella, ja que abans de qualsevol cosa haurà de resoldre aquest tema. D'aquesta manera t'estalviaràs possibles problemes futurs!
Molta sort i molts ànims!
www.consultajove.cat