No se quin títol posar-hi
Hola, primer de tot us voldría dir que gràcies pel que feu i que continueu així !
Em podríeu dir alguna dieta per aprimar-me? Faig 1,48-1,50 d'alçada i peso 46 kg. Em veig molt gorda, no soporto mirar-me al mirall. Jo se que estic gorda, no solament perquè ho dic jo, si no que m'ho diu tothom a l'escola. Al principi passava de la gent, però l'altre día vaig veure a una senyora que feia temps que no veia i lo primer que em va dir va ser: " Que gran estàs! Et recordava amb menys panxa, t'has engreixat. " I això va acabar d'enfonsar la poca autoestima que em quedava. He pensat moltes vegades en vomitar, però no he pogut ja que no vull tenir una mala salut.
Sara Bujalance

Hola Adolescent23! NO facis ni cas del que et diuen. La gent que et diu gorda o bé necessita ulleres, o bé només volen molestar-te, no deixis que ho aconsegueixin. El teu pes està molt bé, així que no has d'amoïnar-te per res. No necessites aprimar res! I res de vomitar! És molt perillós per a la salut, pots acabar, fins i tot, a l'hospital (i vomitar no aprima). El que has de fer per mantenir un bon pes (com el que ja tens!) és menjar equilibrat i fer esport habitualment. I molt important, valorat positivament, donat permís per equivocar-te i tenir defectes (com tothom!), i rodejat de gent que et faci sentir bé, dels que no et facin sentir bé passa olímpicament. Molts petons!!