Dubtes sobre el batxillerat
Hola! Bé, resulta que aquest any començen a orientar-nos i a fer-nos decidir quin batxillerat volem escollir. Jo mai ho he tingut gens clar, ja que estic entre dret, medicina o psicologia. M'han dit que a totes aquestes s'hi pot entrar desde el batxillerat científic, que és el que jo prefereixo fer.
Estic bastant espantada ja que no sé si la meva nota serà suficient per a fer-ne alguna d'aquestes, ja que tot i que sempre he tret notables per a les que vull fer majoritariament es necessita un excelent.
Hi ha alguna manera per a saber què vull acabar fent? Esque totes tres m'atrauen per igual i tinc por d'escollir-ne un i equivocar-me. He provat de fer tests d'autoconeixement però no m'aclaren res, la veritat.
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns.
Entenc que estiguis una mica confusa i que et costi prendre una decisió tan important com aquesta, però pensa que encara et queden dos anys, i aquests sovint són els anys en els quals aclarim i resolem molts dels dubtes que tenim. Una bona opció sempre és parlar amb els tutors, que són persones que et coneixen i que saben quins són els teus punts forts i febles, ells segur que podran aconsellar-te molt bé!
Si el batxillerat que més t'agrada és el científic i aquest és el que et permet escollir una de les tres opcions que vols fer, és una bona decisió escollir aquest.
Pel que fa a les notes, no pateixis, el més important és que tu facis tot el que puguis, que t'esforcis i provis d'aconseguir-ho, ja veuràs que així segur que els resultats seran bons!
Molts ànims!
www.consultajove.cat