Sempre igual
Bé, aquest estiu un noi em va començar a tirar la canya i jo, no la vaig agafar per dir-ho d'aquesta forma. El que passa és que ara al començar el curs ell em mirava i ens parlem també, jo realment no sé que vol ja que porta un temps que no parla amb mi, però sempre em busca per tots llocs, i jo desgraciadament m'hi he enamorat. És un any més petit i no som gaire semblants. M'agradaria que m'ajudessiu, em fa molta vergonya parlar amb ell, però és que m'hi he enamorat i el vull obrir per whatsapp però tinc por de que ell ja no em vulgui i no sé...
InterPersonal

Hola Andrea,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure al consultori.
Et demanaré que facis un petit exercici: què és el que t'agrada d'aquest noi? Què esperes de la teva parella?
Rumia bé les respostes.
Sovint ens acaba atraient una persona només perquè sabem que li agradem. A tots ens agrada sentir que agradem als altres, però no és motiu suficient per tenir-hi una relació. Pensa bé si t'agrada aquest noi de veritat o és que et fa sentir bé saber que tu li agrades.
Un cop tinguis la resposta, sabràs si has d'iniciar algun tipus d'apropament o millor deixar-ho córrer. Si vols apropar-t'hi, hauràs de ser prou decidida per obrir-lo algun dia per whatsapp o iniciar una conversa al carrer. Tot i que no sou gaire semblants pots buscar alguna afició en comú, o algun record dels mesos d'estiu... Buscar moments viscuts en comú una bona manera de començar una conversa!
Molts ànims!
www.consultajove.cat