Millor amic
Hola, porto 3 anys penjada del meu millor amic. Abans parlàvem i ens ho explicàvem TOT. Ara ell s'ha distanciat de mi, em mira amb mala cara i em posa cara de fastig. Ell va saber que em molava i s'ho va prendre molt bé i això ens va connectar més. Però ara es pensa que no l'estimo i m'agrada massa. Penso sempre amb ell i quan el miro, miro els seus ull i sobretot els seus llavis, em donen ganes de fer-li un petó. Mai m'he liat ni ell tampoc. m'agradaria que el meu primer petó fos amb ell. Uff, ho estic passant molt malament el necessito.
Algun consell? Gràcies.
InterPersonal

Hola this love. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que a tu t'agrada molt però no acabo d'entendre el perquè ell s'ha distanciat de tu, et posa mala cara, etc. En principi i pel què expliques, em fa pensar que és perquè potser ell només vol amb tu una relació d'amistat i se sent incòmode des que es va assabentar que a tu li agradaves...Però després expliques que ara es pensa que no l'estimes i que és potser això el què l'ha fet distanciar...Sigui el què sigui penso que el millor que pots fer és parlar directament amb ell, i no a través de terceres persones o facebook, whatsapp, etc. sino cara a cara, perquè sino veig que t'estàs liant molt. De vegades les persones tenim la "mania" de fer-nos la "nostra película" de les coses, en comptes de ser sincers i parlar-ne obertament amb qui toca. Per què no ho proves i surts de dubtes?. Un consell: sigues tu i fes el què sentis.
Espero que et vagi molt bé! Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat