?
l'hi agrado a un noi de la meva classe, es ds anys mes gran que jo i es un pessat.
prime va comenssarme ha enviar-me notetes i cansons hi hara va dien que estem sortin!
tanpoc no deixa enpau a la meva bff enviantli missatges per el guatsap parlant de mi.
Que puc fer perque hem deixi en pau?
InterPersonal

Hola 12345, sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Doncs deixa-li car que a tu ell no t'agrada i que pari d'enviar-te notes, missatges, etc. No et sàpiga greu dir-li de manera educada i respectuosa, però alhora clara i contundent, que no t'agrada que t'atossigui tant i demana-li que canvi d'actitud amb tu. I també que deixi de molestar a l'altra persona "bff" de qui em parles. Hi ha persones que els costa d'entendre les coses i els has de ser molt clara i sincera perquè ho entenguin. Tema whatsapp, facebook, etc. tant tu com la teva amiga el podeu bloquejar oi?
Espero haver-te ajudat. Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat