Massa tímida per aconseguir-lo
Hola, he començat la uni aquest any I m'he fixat en un noi. Anem junts a una classe I ens veiem per fora la facultat I, a vegades, al tren. La cosa és que m'agradaria conèixe'l I això, però sóc tant estupidament tímida que no sé com començar a parlar-hi ni tampoc quan, perquè quan ens veie ell està amb els seus amics I jo amb els meus o bé estem els dos sols però ell porta els cascos I escolta música. Un punt a favor és que tenim els mateixos gustos musicals, tot I que tampoc sé co començar així una conversa. Siuspkau necessito consell. Moltes gràcies I petons!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Doncs tens moltíssim a favor!!
Per començar estudieu la mateixa carrera i aneu al mateix curs (qualsevol excusa sobre els apunts, dates d'examen o parlar d'un professor, poden ajudar-te a començar una conversa)
A més, coincideixes de tant en tant al tren. També és una bona oportunitat per demanar-li alguna cosa sobre els horaris, fer broma per si arribeu tard algun dia a classe, o quedar que sortireu a la vegada de la classe per agafar el tren...
I si a més, també us agrada la mateixa música.... ja tens conversa al tren!
La millor manera de trencar el gel? Doncs l'esponteneïtat! Intenta no pensar massa en com diràs alguna cosa, simplement apropa-t'hi sabent què li vols dir i veuràs com et sortirà! No hi pensis gaire ni ho planifiquis (perquè segurament no sortirà com ho tens al cap).
Agafa aire i directe!
molts ànims
www.consultajove.cat