HELP!!
Bonanit!! La veritat és que m'agradaria que m'ajudessiu amb un tema que m'està preocupant bastant. Vaig conèixer un noi, farà ara 3 mesos. Doncs bé, tres mesos increíbles al seu costat que he passat, m'agradava i m'agrada molt, he passat grans moments amb ell. És divertidíssim i carinyós, m'ho passo genial, és super sincer i això m'encanta. Però també té els seus punts. En alguns moments ha fet que em sentís infravalorada, com si no li importés tan com m'importa ell a mi... El cas és que vam tenir una discusió, la nostra primera, i a més per culpa dels seus colegues que van posar merda on no n'hi havia. A partir d'aquí van començar a surtir altres coses i ell va començar a perdra'm confiança. La cosa no va acabar bé i pensava que ja estava. Durant aquest petit temps sense ell, se'm va fer molt difícil, però sense adonarme'n vaig conèixer algú que mai m'hauria pensar que seria com és. És super atent i m'escolta, em fa sentir molt bé amb mi mateixa. Vaig intentar avançar amb ell però llavors l'altre em va dir que encara no m'havia oblida, i l'he cagat moltíssim amb els dos. La veritat, sento com si jugués a dos bandes, però realment no ho faig, tinc por de fels-hi mal a un dels dos, els aprecio massa. Em demostren moltíssim els dos i ara mateix tin un cacau al cap impressionant. Alguna suggerencia? Us ho agraïria moltíssim!!
InterPersonal

Hola bonica!
Carai quina situació! Sembla que tots dos t'agraden i t'aporten alguna cosa, però abans de prendre cap decisió et demanaré que t'escoltis a tu. Para't a pensar (pren-te el temps que necessites) i analitza quins aspectes t'agraden de cada noi i quins són els que tenen més valor per tu. Evidentment t'agradaran coses de tots dos, però escolta't quines són les més importants per tu. També és possible que cap dels dos t'acabin de fer el pes de veritat (si és el cas també t'anirà bé per aclarir-te!)
En aquestes situacions el millor és frenar, deixar de pensar en els altres dos i centrar-se en un mateix i en les pròpies necessitats. Sento dir-te que ara mateix ja esteu passant-ho malament tots tres, a vegades no podem evitar que les altres persones no pateixin.
Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat