Estic enamorada? que faig?
Hola bones, des de fa aproximadament un any parlo pel facebook amb un noi, al principi parlaem en plan amics, feiem bromes... fins que un dia hem va demanar per a fer cam. Jo vaig acceptar, quan ens vam despedir em vaig quedar una mica trista i pensaba en ell a totes hores, encara penso en ell continuament, em criden molt l'atenció a classe per que em s'em va el cap pensant en ell... en resum, m'agrada molt i quan parlo amb ell sento coses que mai havia sentit per algú altre i em posa "cachonda", el problema es que ell es d'Italia i obviament no ens podem veure. Estic enamorada d'ell o només estic enxoxada? Que puc fer?
Merci per ajudarme eh, sou de molta ajuda!
InterPersonal

Hola mrsserj,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Pel que expliques sembla que aquest noi t'agrada força, però potser encara és d'hora per saber si es tracta d'una atracció o un enamorament. No tinguis pressa, ja ho aniràs descobrint!
De totes maneres, has de tenir en compte el factor Distància. Si ell viu a Itàlia i tu a Catalunya, pot dificultar la vostra relació. Has de tenir clar on t'estàs ficant i si creus que podràs portar una possible relació a distància (en cas que avanci la relació). Si en canvi veus que se't pot fer molt difícil portar una relació d'aquest tipus, potser hauràs de posar una mica de distància.
Has de valorar la situació, mirar els pros i els contres i decidir si tires endavant descobrint què sents per ell, o ho frenes abans.
Una abraçada
www.consultajove.cat