Estic patint!!!
Hola, tinc 11 anys casi 12. Medeixo 1,50 i peso 38 kg.
Fa un any aproximadament. Hem vaig pesar amb la meva germana i pesava 37. La meva germana va dir: Peses molt.
Jo m'ho vaig creure. Vaig començar a veure'm grassa i vaig arribar a pesar 32.
Un dia, en un dinar familiar vaig menjar més del compte i des d'aquell dia menjo normal (crec).
Ara el meu problema ha empitjorat: Quant vaig a menjar a fora o al menjador de l'escola llenço el menjar. Compto les calories que menjo.
Hem veig bastant garassa. Les meves amigue,tutora,i família s'han començat a preocupar i han endivinat a mitges el que hem passa. Actualment tinc l'autoestima per terra, estic desmotivada i hem sento molt angoixada.
Es anorèxia??? Que hem passa?
Sara Bujalance

Hola lluna1999! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que expliques imagino que ho estàs passant malament. Per tot el que dius és possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària. Aquestes malalties són molt greus i fan molt de mal. El que has de fer per evitar que la teva situació empitjori encara més és parlar amb els teus pares sobre el que t'està passant. Tu no tens la culpa del que t'està passant, i ells volen ajudar-te en tot el que et passi, la seva prioritat és que estiguis bé. Parla amb ells el més aviat possible, si no saps com començar, ensenya'ls la consulta que m'has enviat. Si necessiteu orientació, truqueu-nos a Fundació Imatge i Autoestima (93 454 91 09). Molts ànims i molts petons!!