Noia
Hola, bon dia.
Tinc un dilema amb una noia, el cas és que ens hem fet molt amics durant molt poc temps i, totes les seves amigues em diuen que va per mi, encara que ella ho nega, sempre posant-se vermella i somrient. Els meus amics també estan dient de que jo vaig per ella, i no se què fer...
Al principi només la veia com una amiga, em cau genial i m'ho passo molt bé amb ella perquè tenim moltes coses en comú, mai havi trobat una noia així. No sè si de tant que m'ho han repetit em començo a creure de que sento quelcom per ella, o si de veritat em començo a enamorar. No li vull dir abans d'estar segur de que vaig per ella ni fer-li mal si quelcom surt malament, perquè l'aprecio molt com a amiga. Què faig?
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
Entenc que sent tant amiga teva tinguis por a fer-li mal. Anem per passos. Primer de tot, no vulguis precipitar-te, pren-te el teu temps per pensar que sents realment per ella. Pensa si és una bona amistat o si és alguna cosa més. Pensa en quines coses fas amb una parella i reflexiona sobre si t'hi veus amb ella.
Pel que fa a la por a fer-li mal, és molt normal que et sentis així, però pensa que hi ha coses que mai podreu preveure, mai sabreu que passarà en un futur. El més important és que sigueu sincers sempre l'un amb l'altra, i que darrere de tots els actes i totes les decisions hi hagi respecte i bona voluntat.
Molts ànims i molta sort!
www.consultajove.cat