Contesteeu jaa siusplauu nose que feeer!!
Resulta que des daquest any magrada moltissim una noia un any mes peque que jo i estic super indecis. Estic enamoradissim della pero no tinc prou força com per dirli perque nose em quedo com tallat esque magrada tant que em costa molt parlar amb ella. Que faig? Li demano no li demano? Esque nose si jo a ella li agrado pero magrada tant... Responeu siusplau!
Graacies
InterPersonal

Bona tarda Mendel,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns.
Entenc que estiguis així amb aquesta situació que ens expliques, i és totalment normal que et quedis tallat! Quan una persona ens agrada tant és normal posar-se nerviós! Hauràs de posar en una balança: la por a la seva resposta, o el no saber que sent i quedar-te amb el dubte.
Sempre pots intentar investigar a veure si ella sent alguna cosa per alguna persona, o si té parella... pots preguntar-li a alguna persona que la conegui, tot i que mai sabràs que sent del cert fins que no li ho preguntis!
Molts ànims i molta sort!
www.consultajove.cat