amiga anorexica!!! MOLT URGENT
Hola!!!
des de principis de 6è de primaria ara faig 1r eso som un grup de 3 nenes mot amigues. jo soc baixeta peso 39 kg i medeixo 1,49 i tot i que el metge diu que estic per sota d'el pes normal el meu tipo és una mica de panxa, però el tipu només es pot canviar fent abdominals no???
l'altre nena és molt nerviosa i el seu tipu és que per més que menji no s'engreixa menja el doble que jo i pesa 44 kg i medeix 1,55 però no s'engreixa.
la que te un problema és una nena que és MOOOLT alta 1,63 amb només 12 anys i pesa 45 perquè va a gimnàs, aquesta nena diu que vol pesar com jo i tenir el tipu de l'altre nena però és que se li veu tot fibrat i super prim!!! està com un pal.
diu que es veu mooolt grassa i no menja en cap apat, només beu.
jo i la meva amiga ens preocopem per ella perquè l'acabin hospitalitzant però per molt que li diem que ha de menjar no ens fa cas. li hem de dir a la tutora o els seus pares? o es pot arreglar sense dir-hi a algun adult?
Sara Bujalance

Hola kft! Gràcies per compartir amb mi la preocupació que teniu respecte la vostra amiga. Si sospiteu que pot estar tenint problemes relacionats amb l'alimentació és imprescindible que li digueu a un adult, ja siguin els seus pares o els professors. Els amics teniu un paper molt important quan algú pateix un trastorn de la conducta alimentària, però malauradament no podeu curar a la persona, qui ho ha de fer són els adults. Per això és molt important que parleu amb la tutora o amb els seus pares, encara que ella es pugui enfadar. Si s'enfadés de ben segur que més endavant ho entendria i us ho agrairia, adonant-se de que sou amigues de les de debò. MOlts petons!!