Dubtes
Hola!Em dic Anna i bueno tinc 15 anys. Penso que és una edat una mica dolenta perquè ens confonem molt i tenim bastants dubtes de tot. Estic una mica deprimida perquè m'he preguntat fa més d'un any si sóc bisexual. Els meus pares ho saben i sempre em diuen que m'estimaran igual.. pero igualment no paro de menjar-me el cap. Ells no saben aconsellar-me molt perquè no han tingut dubtes d'aquesta mena mai. Intento passar-mo bé i dsfrutar i lo que tingui que ser serà però no puc vitar repensar-mo. Gràcies, un petó!
InterPersonal

Hola Anna!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Tens tota la raó. L'adolescència és una època de bastants dubtes i tu n'ets molt conscient, així que felicitats! Perquè t'ajudarà a prendre millors decisions.
L'atracció o el desig sexual es "desperta" durant l'adolescència i és molt habitual tenir interès per persones del nostre mateix sexe. El què ens indica la nostra orientació sexual no és l'atracció que sentim, sinó de qui ens enamorem. Així que continua aquesta exploració de tu mateixa, Tens la sort de comptar amb el suport i l'estima dels teus pares, així que ja ho aniràs descobrint!
Una abraçada!
www.consultajove.cat