Ajuda no se que fer :(
Hola, espero que em pugueu ajudar. Em mola molt un noi de classe però té novia. Hi ha de vegades que em llançaria però recordo que està ocupat i em ratllo. No sé si és cosa meva o realment és així, però a vegades noto que li agrado. Però tampoc em vull emocionar i fer-me il•lusions. Ell està passant una època bastant dura amb la seva novia, i em sap molt de greu... Però l'estimo tant... No sé que fer. Tant de bó sigués només per a mi...
Doneu-me algun consell siusplau que em pugui ajudar a aclarar la ment i les idees.
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Entenc com et sents, no és fàcil veure que la persona que t'agrada està amb una altra persona. Aquí tu has de decidir quin és el teu paper. Realment et vols ficar al mig d'aquesta relació? No seria més honest que, si realment us agradeu tots dos, ell parli amb la seva novia i expliqui la situació?
L'amor no pot ser una excusa per fer mal a les persones. Pensa en com et sentiràs si et fiques al mig de la relació. Cadascú ha de conèixer els seus valors i saber quines són les seves regles per funcionar en societat. Pensa i rumia bé quin paper vols assumir.
Si ell està ocupat, jo et recomano que esperis a que talli amb aquesta relació o intentis passar pàgina, perquè de moment qui està patint ets tu.
Una abraçada!
www.consultajove.cat