no em deixen.
Hola! Tinc 14 anys, tinc els pares separats, i la qüestió és que totes les meves amigues surten de festa, del pal per les festes de la Mercè, del Clot, de Sarrià, bé, dels barris de bcn. I la meva mare no em deixa perquè diu que sóc massa petita i perquè diu que sóc irresponsable perquè no faig algunes feines de casa o pk ella ha d'insistir pk les fagi, pero sempre les acabo fent; i el meu pare em vol deixar però algun dia, així que un dia vaig sortir de festa sense que la meva mare s'enteres, i em va trucar dient que denunciaria al meu pare, i cridantme i plorantme al telefon. Total, que estic farta de que no em deixi sortir, i volia saber que farieu pk us deixessin sense tenir que mentir pk ma mare s'entera de tot. Que he de fer perquè em deixin sortir de nit?
InterPersonal

Hola socjo! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'interpersonal. En aquesta situaicó estaria bé que us assentéssiu tots tres a tenir una reunió per decidir com solucionar el problema. Tens dret a començar a sortir, però pensa que assumir resposabilitats és essencial per doanr confiança als pares. Mireu de fer pactes justus, ni molt durs ni molt fàcils, per poder guanyar-te el sortir! Proposa tu la reunió, digues que necessites parlar-ne i que et mereixes arribar a un acord. Tmbé els hi pots dir que com a pares s'han de posar d'acord i trobar un equil.libri just amb l'edat que tens. Endavant!! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:ELisabet Aulet Psicòloga