M'agrada de veritat
Hola! fa uns mesos vaig conèixer un noi i ens vam liar, desde ahir que no ens veiem, ahir vam quedar i ens vam liar, jo sento que hem començo a enamorar però tinc por de que jo per a ell només sigui un simple lío... Nose que fer perquè senti el mateix que sento jo, esquè no se ni el que sent... Que faig?
InterPersonal

Hola Laureta,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Primer de tot dir-te que no podem obligar a ningú a sentir el mateix que nosaltres. No hi ha cap manera d'enamorar algú, simplement passa. I la manera que tenim de saber què sent l'altra persona és preguntant-ho.
Abans de res, però, assegura't de què sents per ell. A vegades les persones ens poden atraure i ens sentim a gust amb elles, però això no vol dir que n'estiguem enamorats. Per enamorar-se cal conèixer la persona. Així que... t'animo a anar descobrint què sents per aquest noi, parla amb ell, coneix els seus gustos, aficions, comparteix també els teus... i ja aniràs veient.
Una abraçada
www.consultajove.cat