confusa amb els meus sentiments
Hola! Escric això perquè necessito que em responguis què és el que sento. T'explico:
M'agrada molt un noi i m'encantaria que es fixés amb mi, però el cas és que hi ha una altre noi que noto que em busca amb la mirada quan coincidim i de vegades parlem i no sé què sento per aquest segon noi. Perquè no m'agrada, però el fet que ell em miri i parli amb mi -quan no caldria parlar perquè no és que ens coneguem gaire... Clar que no sé si també parla amb mes noies, però no crec.- sembla que jo senti alguna cosa per ell.
Jo crec que el que em passa és que, el fet de pensar que un noi sent alguna cosa per mi o que es fixi amb mi, doncs sembla que jo també hagi de fer-ho... Però, la veritat, és que no sé si ell sent algo per mi.. però és el que crec.
I clar, jo em trobo que m'agrada un noi (el primer que t'he dit), però no coincidim casi enlloc i no crec que senti res per mi i veig a l'altre noi que crec que sent algo per mi, però jo nosé si començo a sentir "tilin" o alguna cosa per a ell. Estic força confusa perquè crec que no és pas el primer cop que em passa això que m'agraden dos de cop o n'hi ha un que m'agrada i nosé què sento per l'altre...
No se si te'n fas al cas, mes o menys, però m'agradaria que em responguessis si de veritat sento o començo a sentir algo pel segon noi o què carai sento.. Suposo que deu ser una cosa normal de l'edat...
Mercii!
InterPersonal

Hola Cris,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Quan sabem (o tenim sospites) que agradem a algú, és molt habitual que comencem a veure aquesta persona de manera diferent. I que els nostres sentiments ens puguin confondre. Entenc perfectament la teva situació i els teus dubtes.
De totes maneres, has de ser prou honesta amb tu mateixa per saber discriminar què t'agrada d'aquest segon noi: si el fet que tu li agradis, o la seva manera de ser. Agafa't el temps que necessitis per assegurar-te de fer bé aquesta diferència (pel bé de tots dos). Coneix-lo una mica més, si vols, i ves esbrinar si teniu coses en comú o no. Per altra banda, també pots intentar conèixer una mica més el primer noi i veure si t'agrada o no.
Com veus, es tracta de conèixer la persona i comprovar si t'atrau o no el seu estil de vida!
Una abraçada
www.consultajove.cat