Que puc fer per no tindre vergonya?
Hola, buff.. per fi trobo alguna página web que em pot servir com a resposta per el meu problema. Tinc 13 anys y amb el tema de l'amor sempre ho he passat molt malament, tampoc es que m'hagi enamorat moltes vegades, (son dues) ja que sempre estic més centrada amb els estudis i no amb aquest tema.
El meu problema es que, haber jo ara vaig a 2n d'ESO i han vingut molts alumnes nous, pero com sempre ningún em cridava l'atenció. Però, en novembre va vindré un noi nou, al principi vaig dir que era un noi normal, res que em cridés l'atenció. Per`gràcies a maravelloses tecnologies em vaig enamorar d'ell, sí, pel whatsapp. Un tonteria. La cosa es que ell deia que no m'havia vist, ja que no s'havia com era (també culpa de la meva foto de perfil que surto mitg borrosa xD) i ell deia que li digués hola a l'escola, vli vaig dir que val, pero a l'escola em va fer tanta vegonya que vaig ignorar-lo. (menys mal que no sabia qui era xD)
Aixó em va sorprendre molt, no sóc una persona amb vergonya, i menys una d'aquelles persones que parlen molt pel whatsapp i a la cara re.
Ahir, 15/11/14, vaig anar d'excursió. 1r no em vaig poder sentar aprop d'ell. 2n tampoc vaig menjar aprop d'ell a l'excurció i 3r una altre noia el va demanar surtir dintre del'autobús cridant.
Feia molts anys que no em vaig sentir tant malament amb mí mateixa, penso que sóc molt idiota per ser tant cobard amb ell. Per`el que més em fa rabia es que ell fa el mateix que jo. Parla amb tothom i cuan em veu ens quedem mirant els dos i despés seguim amb lo nostre, no ho entenc. Li agrado o no? Pensara que soc bastant falsa o cobard per no parlar-li a la cara?
També, a l'autobús una amiga em va dir si volia cambiar de lloc la meva parella i la seva, per així anar jo al final. (on estava ell). Cuan vem pujar a l'autobús , el Xavi (es dius Xavi xD) no estaba, ell estaba al costat del lloc on havia estat jo abans i jo al lloc que estaba al costat de on ell havia estat.
Quina rabia! Peró aixó significa alguna cosa? Mare meva, quina excursió....
Siusplau donem un consell per poder parlar amb ell, o com puc superar aquest amor, perque jo no vull estar més enamorada però cada vegada que el veig no paro de ficar-me nerviosa. Se que són les hormones, i que les relacions no duren aquesta edat, pero no puc evitar-ho. Siusplau ajudam, estic feta un embolic!
InterPersonal

Hola amandai800,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Carai quina aventura! Sembla una pel·lícula romàntica aquesta història.
Primer de tot tranquil·litzar-te, és normal que davant les persones que ens agraden, ens tallem. Així que no pateixis, no tens cap problema greu de vergonya!
No sabem què sent ell ni què li passa. Segurament tots dos teniu curiositat per parlar cara a cara (i més si parleu per whatsapp), així que potser hauràs de confessar-li que a vegades no saps què dir-li quan el veus. Potser us podeu inventar alguna senyal per així indicar-vos qui sou, tot i que sembla que ja ho intuiu.
Aprofita el contacte per whatsapp per quedar cara a cara, o per comentar-li alguna cosa a la cara que us hagi quedat pendent. Sé que costa, però es tracta d'anar traslladant algunes converses a la vida real. Pots deixar (de moment) la part més íntima, per parlar-ne virtualment, que sempre és més fàcil.
Pots quedar per deixar-li uns apunts, per demanar-li que t'expliqui algo de classe... (porta la conversa cap on t'interessi) i ja aniràs veient com evoluciona ;)
Laia Sala
www.consultajove.cat