Depressió
Fa ja 1 mes que estic amb un tractament de depressió i hem prenc pastilles, però no ah canviat a millor la situació em noto trista, depressiva... Crec que seguiré sempre així, i necessito ajuda, ja vaig amb psiquiatrics però no noto canvis, potser perque fa poc que faig el tractament, pero no sé que fer ja per estar be, res em fa feliç, ajudaaa! Necessito que algú em digui si ho podré superar o no. Moltes Grácies!
InterPersonal

Hola Clara_die. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que tinguis ganes d'estar bé el més aviat millor, i de fet això ja és una senyal de que t'estàs recuperant, però tal i com et deuen haver dit els/les professionals que et porten, aquest tipus de tractaments són una mica més lents del què ens agradaria i requereixen el seu temps.
Tothom qui ha passat per una situació com aquesta (depressió, ansietat, etc.) enten perfectament el què sents: aquest desànim, tristesa, falta de motivació, sensació de no poder-se'n sortir, etc. Cada dia augmenta el nombre de persones a nivell mundial que pateixen aquests tipus de malalties, però per altra banda, cada dia estan més investigades i se sap com tractar-les. Per tant, t'he de dir que, per molt que ara et costi de creure, té cura i te'n sortiràs.
No em queda clar si a part del tractament mèdic-psiquiàtric (medicament) fas algun tipus de tractament psicològic. Si no és així, et recomano que ho facis, ja que la combinació d'ambdos tractaments és la que funciona millor i és més eficaç. A banda de tractar els símptomes de la malaltia amb medicament també cal tractar els aspectes psicològics (quina és la causa, com ho porta la persona, com se sent...).
Gràcies per la teva confiança. Endavant, que ja tens mitja batalla guanyada. Un petó.
www.interpersonal.cat