Passat o present?
Bon dia, m'agradaria que la meva consulta fos totalment anònima, gràcies.
Be, fa quasi un any vaig començar una relació amb un noi i questa va durar uns 3 messos. A partir d'allà, vaig intentar refer la meva vida però no podia, sempre tornavam a parlar etc, tot i que ell es va liar amb d'altres noies eh. Al final vem acabar tornant i aquest segon cop va anar tot molt bé fins que es va tornar a trencar després de 2 mesos. A partir d'allà cap dels dos hem sigut capaços de refer la nostra vida del tot, ja que sempre m'acabava obrint etc.. el que passa és que jo només el trobo a faltar quan passa de mi... i és que no sé si és amor o és que m'he acostumat a ell. També sé que amb d'altres nois m'ha costat molt acabar-ho del tot. Ara mateix tinc clar que no vull una relació, el que no sé és si deixar de parlar amb ell o continuar parlant amb ell, tot i que ambdues coses ens faran mal.
Gràcies
InterPersonal

Hola! Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
De vegades hi ha relacions que no sabem com però ens acaben "enganxant" sense saber ben bé el motiu. En el fons potser sabem que no ens convenen del tot, que no ens acaben donant el què volem, però ens hi acostumem i ens costa de donar-la per acabat. Això ens ha passat a tots i totes algun cop a la vida.
Tu mateixa dius que només el trobes a faltar quan ell passa de tu...i això et fa qüestionar el què sents vertaderament per ell. No sé si és costum, dependència emocional, por a perdre...però crec que això que sents per ell no és ben bé amor.
Si tens clar que en aquests moments no vols una relació amb ell crec que el millor que pots fer és distanciar-te'n per un temps, com a mínim. T'anirà bé per "desintoxicar-te" d'ell i saber realment què vols. Amb distància les coses es veuen molt millor. No creus?
Gràcies per la teva confiança. Un petonàs.
www.interpersonal,cat
www.consultajove.cat