exMA
Hola,
estic feta un lio i m'agradarie que em donesis consell. Aquesta semana estava estresada i un dia per la nit el meu MA em va obrir pel Whats i ja em va notar estresada i em va deixar, pero despres em vai equivocar i li vaig enviar un missatge que no ere per ell i li vaig dir que no cal que contestes pk no ere per ell i ell va dir ok. Jo estava molt estresada i nose perque em vaig cabrejar pel simple fet que em va dir ok cuan li va dir k no contestes i d'una tonteria es va fer tot un drama i em acabat molt enfadats. La veritat que jo ja li estava agafant mania perque últimament s'ajuntave amb un nen que es idiota i que sol diu tonteries i ell també si estave tornant,peró el problema esque ara estem enfadats pero jo me l'estimo molt i per una part em vui perdonar amb ell pero per una altra part li estic agafant molta rabia i ara cada cosa que diu a classe o cualsevol cosa que fasi em fa mes rabia i nosé perqué. I un detall més, el vai enviar un missatge dient-li que perqué va ensenyar la conversa de quan vam discutir a una nena i li vaig preguntar si li donave igual que m'hagues enfadat i em va dir que en akell moment li donave igual que demà pude no però en aquell moment si. I a una amiga que li vaig dir que li preguntés li va dir que ara te proutes coses com pensar en aixo, vol dir k ja no l'importo o que li ha pasat algo greu? perque ell sempre em deie que m'estimave molt i que ere molt important per ell...
Que faig el perdono i tornem com sempre o no? Perque cada dos per tres m'enfado amb ell per xorrades pude aixo vol dir que en el fons em fa rabia o algo? Pero també mel estimo molt i nosé ja ni el que sento
P.D.: Una cosa que em pase es que a vegades estic molt feliç i al cap d'una estona estic estresada i a vegades em cau mol bé algú i al cap d'una estona no el puc ni veure. Algun cop he pensat que pude tinc bipolaritat o algo així, pot ser?
InterPersonal

Hola. Sóc l'Assumpta, psico d'Interpersonal.
Per començar, i en quan al noi del que em parles, i de la relació que tens amb ell, jo et diria que fessis una "revisió" de les coses que t'agraden i les que no t'agraden d'ell. És per veure quines tenen més pes i així pots decidir. Tots som com som i tenim coses bones i no tant bones, això està clar, però el què no pots fer en una relació és anar perdonant i justificant les coses que fa l'altre i que a tu no t'agraden. Entenc que et fes ràbia que li ensenyés part de la vostra "intimitat" (la conversa que em dius) a una altra persona i li havies de dir i parlar-ne. Per tant, si sents ràbia ja sabem perquè és, no?. Quan estimes a una persona està bé dir-ho però també s'ha de demostrar amb fets. La llista de coses que t'agraden i no t'agraden d'ell, més veure quines són les emocions que normalment et fa sentir l'altra persona (por, ràbia, tristesa, alegria, etc.), t'han d'ajudar a decidir si hi estàs bé o no. Pensa més en el què vols tu i no tant en el què sent o vol ell.
En quan al tema de la bipolaritat, jo et diria que no t'hi atabalis. Això que expliques ens pot passar a tots i totes. I encara més, en l'etapa de l'adolescència, que estàs tant influenciat/da per les hormones.
Espero haver-te ajudat. Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat