amooor
Hola, doncs vaig fer una consulta però no se si es va enviar... El meu problema es que aquets dies he estat pensant.
Jo tinc 14 anys i ell en te 16 estem junts des de fa mes de 6 mesos, em fa por perdrel i això em fa estar trista, pot ser que una relació que comenci aquesta edat duri per tota la vida?
Que puc fer per que no ens cansem l'un de l'altre?
InterPersonal

Hola!!!
pel que fa a la primera pregunta de si una relació que comenci a aquesta edat pot durar tota la vida, haig de dir-te que si, a vegades passa, molt més abans que ara, però encara passa.
Ara bé, el que pots fer perquè no us canseu l'un de l'altre és primer de tot deixar de preocupar-te tant. Cm més pateixis per això menys disfrutaràs de la teva relació i això farà que aquesta se'n resenti. Per tant, deixa de pensar tant en el que passarà i disfruta el moment i el dia a dia, si et mostres més tranquil·la els dos gaudireu més de la relació i tindràs més opcions que sigui un èxit.
pensa que la incertesa és una característica de la vida mateixa, cap de nosaltres sap què passarà demà, ni d'aquí un any o deu, hem d'aprendre a viure sabent que no tot es pot planejar, per tant disfruta ara que està al teu costat i no et desesperis buscant fòrmules per tenir-lo al teu costat tota la vida!!
Molts ànims!
Marina Marull
www.interpersonal.cat