No se que fer😤😭
Primer de tot aixo super anonim!! El que em passa es que hi ha un noi que en mola. Pero es el meu ex i els dos ultims cops mha deixat per una altre... Tots els meus amics en diuen que no li faci cas. Que no em mereix i coses aixi. El sempre li fa picos a les noies aixi del tirón sense que elles vulguin i em FA molta molta rabia i puff Nose que fer... Moblido dell?
Contesteu aviat que es URGENT siusplau!! Un peto macus i perdo per les faltes😍😍
InterPersonal

Hola anònima!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Coneixes aquella dita que diu: "Si algú t’enganya un cop, és culpa seva. Si t’enganya dues vegades, aleshores la culpa és teva"?
No cal ser tan rígid, però sí que ens pot ajudar a reflexionar. Em dius que t'agrada el teu ex, i que les dues vegades anteriors que heu intentat alguna cosa, ell ha decidit trencar la relació. Aleshores em pregunto: què et fa pensar que ara serà diferent? Quins indicis t'ha donat?
A vegades quedem enganxats a algunes situacions i sort dels amics que ens ajuden! Crec que t'has de protegir a tu mateixa i evitar que et faci mal. No és fàcil el que et dic, però has de prendre la decisió de si vols continuar mantenint l'esperança que canviï, o decideixes prendre la decisió d'oblidar-lo i mirar per tu.
Has de decidir. I decidir el millor per tu.
Una abraçada
www.consultajove.cat