AMOR PLATONICO?
HOLA!
Primero os contare todo desde el principio para que se entienda.
Un niño nuevo ha venido en nuestro curso. En nuestro instituto hay más de una línia de clases i no voy con el en clase. Yo quiero hacercarme a el pero esque una niña lo intento i el le dejo muy claro i seco que no i la utilizo un poco. Me gustaria que me dierais consejos para que no me haga como a la otra niña i almenos ser amiga suya aunque sea un poco dificil. Si ustedes no saben, ¿algun otro adolescente me puede dar consejo?
Muchas gracias,
Besos
InterPersonal

Hola Anonima,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure al consultori.
Quan ens agrada una persona, tenim ganes de conèixer-lo millor i passar estones amb ell. Pots acostar-te a ell amb l'excusa que el vols ajudar a situar-se a l'escola, o demanar-li si fa activitats extraescolars, o si li agrada algun tipus de música o pel·lícules... Comença alguna conversa amb ell i descobreix si compartiu alguna afició.
A mesura que el vagis coneixent, aniràs veient si et continua agradant o no.
De totes maneres, una amistat, com qualsevol tipus de relació, és cosa de dos, així que si ell no vol mantenir-la, l'hauràs de respectar.
Una abraçada!
www.consultajove.cat