Desaparegut...
Hola!! He arribat en un punt que ja nose que fer....el cap de setmana passat vaig quedarme a dormir a casa el meu novio i vam estar molt be (portem 1 any i mig junts). El diumenge quan vaig tornar a casa em va trucar per la nit per dir-me que no va sentir-se compres per mi (vaig estar ajudanlo perquè esta vivint una mala situació a casa). Vam discutir pel telefon i a l'hora d'acomiadar-se em va calmar dientme que no em deixaria perque m'estimava massa i que em trucaria l'endemà perquè tenia una sorpresa per mi. Al dia següent no em va trucar i vaig estar esperant la seva trucada. Com que no va trucar-me vaig fer-ho jo i no va respondrem.Porto tota la setmana envianli whats,trucanlo,....i res es com si hagues desaparegut i se perfectament que llegeix el que li envio. Cada cop estic mes malament,ja no se que fer i estic molt trista i no puc concentrarme en estudiar pels examens que em venen. Potser no tindreu una resposta per mi però almenys he pogut explicar el meu problema perque cada dia penso en ell i em pregunto que ha pogut passar i ja no puc mes! Necessito que em digui alguna cosa,ni que sigui que em vol deixar, d'aquesta manera sabre que ja s'ha acabat i poc a poc anire refent la meva vida però tal i com estic ara es una tortura. Gràcies :)
InterPersonal

Hola,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per compartir aquesta situació.
Sembla que el teu xicot t'està demanant un temps. Un espai per poder pensar. Entenc que estiguis malament, perquè no ho està fent bé i no t'ho diu clarament. Pensa en quan temps pots/vols deixar-li. Explica-li com et sents, que entens que ell necessiti espai i que li permetràs. Recorda-li que si està passant un mal moment, pot confiar en tu i sobretot, que et digui què necessita.
Si després d'aquests dies, no hi ha cap resposta per part seva, potser hauràs de prendre tu una decisió. Hi ha situacions que es poden comprendre, però tot té un límit i mai s'ha de prendre el respecte.
Sé que és molt dolorós aquesta situació, així que tu mateixa t'has de posar el límit que vols aguantar i fer-li-ho saber.
Una abraçada!
www.consultajove,cat