AMOR-SOMNIS-PROFE
Hola!
Mira, soc una noia de 15 anys i m'he penjat de la meva profe de català, pero molt. Fa temps que se que soc lesbiana i no es cap problema. Pero que m'hagi penjat d'una profe, doncs si. No sé que fer per oblidar-la ja que la vec tots els dies i a mes, per les nits tincs somnis pujadets de to amb ella.
HELP ME PLS,
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
La situació que ens expliques és molt habitual. Normalment amb els professors hi establim uns vincles que són difícils de definir i ens podem confondre. Tu tens molt clar que aquesta situació no porta enlloc, així que ja tens molt guanyat!!
Per oblidar-la... doncs el que més funciona és perdre-li la pista, però en el teu cas és difícil, així que has de conviure amb aquesta situació. Procura no pensar-hi gaire durant el dia. (els somnis no podem evitar-ho, així que no et castiguis si somies amb ella), si et venen pensaments, recorda't que no és possible portar-ho a la realitat i posa tanta DISTÀNCIA com puguis. No vagis a tutories, no la miris constantment, no li riguis les gràcies... en definitiva, es tracta d'intentar allunyar-te'n una mica.
Una abraçada
www.consultajove.cat