Vells records.....:O
hola!!!
Soc una noia de 11 anys. Quan tenia 3 messos el meu pare va morir de un accident de cotxe. la meva mare va estar 3 mesos a la UCI, va ser tot molt dur, pro com era petita no m'eneraba de res.... en canvi ara estic molt sensible, a vegades a la nit ploro per res, nomes pesnar amb ell ja em can llagrimes.... Tambe, fa dos anys vaig anar al funeral de la mare de un nen de la meva clase, i vaig plorar mes que ell i tot, nomes per pensar que era el meu pare. hi ha alguna cosa que pugui fer perque no sigui tan "sensible"
Ademes, ja que escric aixo, m'agrada un noi. Una amiga meva diu que "tontejem" pero si e tontejat, no me ne adonat.Parlem mes que abans, ens xinxem i de tant en tant i ha contacte fisic. Hi ha alguna manera de saber que va per mi??
PD: perdo per les faltes i moltisimes gracies per ajudarme de veritad!
InterPersonal

Hola Carii,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per compartir aquesta història. Primer de tot dir-te que no ets massa sensible. Segurament fins ara no has pogut copsar la situació des de tots els punts. Ara ets suficientment gran per entendre tot el que va suposar aquest accident per la teva família i és molt normal que ploris i necessitis treure-ho. No tinguis por ni vergonya de plorar. Aprofita aquests moments per parlar amb la teva mare, que t'expliqui com era el teu pare i així entre totes dues el podreu fer més present. Ja veuràs com t'ajudarà!
Per altra banda, això del tonteig... no ho podem saber! Només ho sap ell si li agrades o no. Observa com es comporta, si et mira i et tira indirectes... observa't a tu com respons, si t'agrada, si et sents a gust.... i ja s'anirà veient, ja veuràs!
Una abraçada
www.consultajove.cat