no se que fer
el meu ex esta sortint amb la meva millor amiga i es fan petons davant meu i sagafen de la ma i ell cuan em veu no em mira ni em parla,ella es com si no em conegues de res i el mes bo esque va ser gracies a mi que van començar a sortir iperque vaig ser jo la que li va dir a ella que li digues que si a ell perque creia que hotenia suoperat pero...ja e comprovat que no,k faig???perque tinc por de dirli a ell el que penso i que s'enfadi amb mi o algo aixi i si li dc a ella potser que tambe sénfadi no se que fer necessito ajuda
InterPersonal

Hola Marieta,
Aquestes històries de tres persones no són fàcils de gestionar. Et felicito per ser tant conscient de tu mateixa i poder dir que encara et fa una mica de mal veure'ls junts. Si tens confiança amb la teva amiga, explica-li com et sents. Si ho expliques des de la teva emoció, sense culpar-los i demanant que davant teu no es facin petons, no s'hauria d'enfadar (però si s'enfada o no, no ho podem controlar).
Tu sigues sincera amb el que sents i explica-ho perquè et sentiràs millor. Llavors ells dos ja reaccionaran com creguin, però com a mínim tu podràs elaborar una mica més aquesta història.
Una abraçada
www.consultajove.cat