ENAMORADA
Hola, el meu cas es que en P3, quan tenia 3 anys, em va començar a fer "tilín" un noi, que som molt amics des de llavors. Em va agradar fins a 6è de primaria. Pero ara em torna a agradar molt, millor dit...estic tope enamorada d'ell i nose si dir-li i si li vull dir no tinc ni idea de com fer-ho. Siusplau ajudeu-me perque estic molt enamorada d'ell i el vull de novi perque el necessito molt.
InterPersonal

Hola Judiit. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Jo crec que sí que li vols dir que sents alguna cosa per ell, però no saps ben bé com, oi? I potser també et passa que et fa por de dir-li perquè no tens clara la seva reacció, si sentirà el mateix que tu o no, etc.
Tens 2 opcions. La primera, no dir-li res i quedar-te tal i com estàs, amb el dubte i el "i si..." per sempre. I la segona, arriscar-te i fer cas al què sents. Jo, clarament, apostaria per la segona, ja que és l'única que et permet sortir de dubtes i tenir l'oportunitat d'aconseguir una cosa que desitges. Ja saps la dita: "qui no arrisca no pispa...". De maneres de fer-li saber n'hi ha moltes, potser tampoc li has de verbalitzar així de cop el què sents, pots utilitzar la comunicació no verbal (mirades, gestos, to de veu, indirectes...) per apropar-t'hi i fer-li saber que sents algo més per ell.
Gràcies per la teva confiança. Molta sort!
www.interpersonal.cat
www.consultajove.cat