Vull aprimar-me!!
Sempre he tingut complexe amb la meva estatura... i amb raó! Medeixo 1’73, i a sobre, peso uns 68 kilos... Se’m veu moolt gran i moolt grassa!:( Tothom em diu que no em preocupi, que estic bé, però se que m’ho diuen per a quedar be... Consells per aprimar-me? M’agradaria pesar uns 60 o 65 kilos...
Sara Bujalance

Hola nmt! El teu pes està molt bé! No necessites aprimar res! Si ho fessis podries patir problemes molt greus de salut! Així que fes de cas del que et diuen perquè estàs molt bé, no ho diuen pas per quedar bé! Creu-t'ho! L'únic que has de fer per mantenir un bon pes, com el que ja tens, i una bona salut és menjar equilibrat i fer esport habitualment, a part d'això no cal que facis res més. I, molt important, valorat positivament, acceptat tal i com ets, donat permís per tenir defectes com tothom i rodejat de gent que et faci sentir bé, fent això et trobaràs bé amb tu mateixa. MOlts petons!!