dubtes
fa temps que em fixo amb un nen i ara ell em comença a mirar. Ell és 2 anys més gran que jo i no se si li puc interessar. Quan normalment el veig em posa vermella i no se com actuar. pot ser que m'agradi?
pot ser que li agradi a ell sense que el conegui?
InterPersonal

Hola independentista1999,
Gràcies per escriure al consultori. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Anem a contestar-te els dos dubtes. Si t'agrada o no, només ho saps tu. Pel que expliques, sembla que sí que t'atrau una mica. L'atracció forma part de l'enamorament, però no és el tot, què vol dir? Doncs que ens poden atraure moltes persones, però només ens enamorem d'una cada vegada.
Això explicaria la possibilitat que t'agradi un noi, o tu a ell, només de veure'us. Però per saber si realment t'agrada, cal conèixer la persona. Així que, si vols esbrinar-ho, inicia alguna conversa amb ell, a veure com et respon (i si a tu t'agrada).
Una abraçada
www.consultajove.cat