Enamorat! no sé què feeer!!!
Resulta que estic enamorat d'una noia i sempre que la veig em fa molt de corte parlar amb ella tot i que la conec. Nose què fer si dir-li, no dir-li... Per fora em dóna molt corte, però per dins estic enamoradíssim i nose què fer :( Li demano no li demano? Esque sóc molt vergonyós, però m'agrada tant... Doneu-me consell siusplau!
InterPersonal

Hola mendel! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs, si en tens ganes tens tot el dret de dir-li. Entenc que et faci vergonya...és natural. En aquestes situacions tots tenim una mcia de vergonya.
Pensa també que de la por i de la vergonya surt la nostra valentia si volem. Per tant, si en tens ganes expressa el que sents, fes-li saber.
El que també pots fer és dir-li a poc apoc. Vés-la coneixent més, parla més intimament amb ella...etc. Així també aniràs veient com e´s i com et sents amb ella, i aquesta proximitat et pot ajduar a sentir més valentia i confiança epr expressar-te,
una abraçada
Eli AUlet www.interpersonal.cat