April
Hola , soc una noia de 15 anys , fa 2 anys que he estat tenint anorèxia i bulímia, i després de menjar em fico molt nerviosa , i m'ha agafat una mania de fer-me autolesions...me preocupo molt per muns pares per què els hi faig mal,(no físicament sinó psicològicment),no m'agrada fer-me talls ,ni vomitar, ni no menjar... He ingressat a Barcelona a la UCA i a la UCA de reus, tambè a l'hospital de dia per 5 messos. Ara ja he sortit de tots hospitals i estic al CSMIJ, pero no noto com si m'ajudessin..em sento sola i com si no m'ajudessin prou la psicòlega, la psiquiatra i l'asistenta social... Què podria fer per estar millor ?¿
InterPersonal

Hola April! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que deus estar en una sitaució complicada! Tens dret a estar atesa i a ser cuidada d'una manera que t'ajudi. Ni les autolesions ni els vòmits són una bona sortida ni per tu ni pels teus pares, com ja dius. Per tant , intenta parlar amb els teus pares de com et sents. Ells t'estimen i molt i pateixen per tu i realment estan fent el possible per poder-te ajudar!! Tenen dret també a saber que les mesures que estàn posant no sents que t'ajuden. Parlant amb ells podreu plantejar la possibilitat de millorar aquesta ajuda i buscar solucions que t'ajudin de veritat!! També, et recomanaria moltíssim que parlis amb els professionals del consultori d'alimentació o que truquis a la seva associació per explicar-els-hi el teu cas. Aquest és el seu telèfon: 93 454 92 45 o envia un email a: consulta@acab.org. Ànims i Endavant!! ELi Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:ELisabet Aulet Psicòloga