Amooor<3
Bones!!Fa una setmana una amiga i un amic van començar una relació, el noi a l'hora del pati no para de tontejar amb mi, preò jo no vull res amb ell, a la meva amiga li tinc molt carinyo i no se dir-li o no!!
A part el noi m'obra pel face i em comença a piropejar....
Necessito ajuda!!
InterPersonal

Hola ! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació el que pots fer és parar-li els peus fermament al noi. Dient-li que si està amb la teva amiga que la respecti i que no t'agrada que et digui tot això, que preferiries que parés de dir-te aquestes coses estant amb la teva amiga. Posa't al lloc de la teva amiga, tu que coneixes bé la situació i si no t'agrada com et sentiríes, li hauràs de dir. Si decideixes fer-ho, digua-li que li has de donar una noticia que potser no li agradarà però que te l'estimes i vols dir-li i que t'has posat al seu lloc i que si fóssis ella t'agradaria saber-ho per decidir què fer i canviar la situació. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk.Elisabet Aulet Psicòloga