massa prima
hola, soc una noia i tinc 14 anys i soc molt pima peso nomes 42 kilos i medeixo 1,68 m, molta gent em critica per ser tan prima, ademes de que no tinc casi ni cul ni tetes i magradaria agafar una mica de pes i no se com... m'agradaria que m'ajudesiu.
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs et recomano que escriguis al fòrum d'alimentació.
De totes maneres, encara estàs en etapa de desenvolupament del teu cos i forma física. Fés exercici i menja correctament. Així mantindràs uns hàbits de vida saludables.
Per altra banda, disfruta del que t'agrada del teu cos. Cuidar-se la imatge no és malaltís, obsessionar-se i voler canviar coses que no podem canviar, és complicar el tema.
També pensa en cuidar i treballar aquells aspectes teus , interiors, qualitats i virtuts que a tots ens ajuden a mantenir relacions positives i saludables amb els altres. Això si que es pot treballar i millorar! I a més fa sentir molt bé aun amteix, més enllpà del desig de voler canviar el físic
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat