Amics..
hola, soc una noia i tinc 13 anys. el meu problema es que soc molt tímida i em costa molt fer amics, mai no estic amb les noies de la meva classe, per que tinc la sensació de que no caic be, ademes de que no se de que parlar amb elles,sempre estic sola, m'agradaria que m'ajudesiu per apromar-me mes a elles i fer amics mes rapid.
InterPersonal

Hola martinaflin! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
De tot el que em dius crec molt important agafar el tros de: " tinc la la sensació de que no caic be, ademes de que no se de que parlar amb elles".
Has de posar a prova aquesta sensació. El mantenir aquesta sensació fa que et sentis més sola, i hauries d'observar si aquesta sensació t'ajuda o no a apropar-te als altres...Això és molt important!!!!
Per tant, si avui passés un miracle i el teu problema es soluciones? i deixéssis de pensar això? demà matí què faries de diferent? Imagina't aquest miracle (el teu problema solucionat). Fés una llista de com e tllevaries demà i què anirires fent durant el dia ( saludaries més, demanaries més ala gent, t'interessaries per com estan els altres , faries plans, etc).
Pensa que ets molt més que tímida i prou!!! Ets moltes altres coses! No li donis tan poder a la teva part tímida i dona-ni també a les altres. Pensa amb els èxits i moments en que has estat valenta a la vida i confia en tots aquests moments de valentia!
Fes petits passets i coses nova i apunta cada dia aquests nous passos! Si t'esforces en aquest sentit, veuràs resultats!
Una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat