Necessito consell
Bona tarda. Sóc una noia de 15 anys i fa dos anys em vaig adonar que a totes les meves amigues els hi començava a créixer el pit i a mi no. He provat amb la paciència, però crec que no ha servit de gaire. Ja sé que tot aquest tema ve per genètica i blablabla. Però em podrieu dir si hi ha algun truc en concret per aumentar el meu pit encara que fos poquet.
GRÀCIEEES
InterPersonal

Hola MMMM!! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc el que vols..però la veritat és que no et podem ajudar. No conec cap truc que funcioni. De fet, hih a coses del cos que són una part modificables amb trucs (el cabell a la pelu, l'expressió de la cara amb el maquillatge...etc) però altres són inmodificables fins que elles ho decideixen.
Et diria que mentre el teu cos no acabi d'estar definit, pots treure partit d' aquelles parts que si que pots ressaltar de tu mateixa (estil, pentinat,etc). I a part també amb aquelles parts de tu mateixa que pots anar millorant i aprendre més. Es tracta de les habilitats socials, de millores personals cap a la maduresa, de treure la teva part més vital i divertida per disfrutar dels altres, etc...de sentir-te bé amb tu mateixa per transmetre aquest bon rotllo i tranquil.litat en les relacions amb els altres.
Aprendre a acceptar el que tens a cada moment. A disfrutar del qeu tens ara. Tot arribarà... no perdis els paratges bonics que hi ha ara en el teu camí.
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat