Urgentiiisim siusplauu:''''( Bullying en majuscules!
espero que vosaltres hem pogeu donar la solució,perq ja no puc més, aquest any soc nova a l'escola i m'han tirat bolis al cap, m'han ficat paper de bater a la boca i ademes tothom es riu del meu cognom, ja que es la marca d'un producte i tothom te de fons d pantalla al ordinador el producte q fa referencia al meu cognom a més d dirme (ho sento per la paraula) gran filla de puta, virus d la humanitat, ebola i d tot ho possible i més. Cada dia vinc plorant de l'escola i ja no se que fer, he parlat amb la cap d'estudis i amb els meus pares pero tot i aixi pensar pel mati q haig d'anar a l'escola m'horroritza avui no he anat i la meva mare m'ha dit q dema tindre q anar q no puc seguir aixi. Ara per si no podia anar millor ja tinc tota la classe en contra meva perq com la principal persona q es fica amb mi esta sortin amb el popular de l'escola poes... No se q fer :''''(
InterPersonal

Hola bonica,
Moltes gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Sentir que no formem part del grup és una situació molt desagradable. No sé quina solució t'ha donat el cap d'estudis i els teus pares, però insisteix! Ells s'han de responsabilitzar d'aquesta situació i començar a prendre mesures per eliminar-ho.
Ningú mereix que el tractin d'aquesta manera, és una falta de respecte molt greu! Procura ajuntar-te amb algunes persones de la classe amb qui hi tinguis més confiança. O sinó amb amics de fora l'escola. No t'aïllis. Cada dia al matí (per molt dur que se't faci) ves a l'escola i busca alguna situació per la qual t'hagi agradat anar-hi! (Sé que és difícil, però tu tens el poder de fins a quin punt t'afecta aquesta situació). Busca estratègies per canviar de pensament i evitar fer-los cas.
No és fàcil aquesta situació, però estic convençuda que trobaràs aquells recursos que et faran més forta del que ja ets ara!
Una abraçada