massa pillada
hola! bé, tinc novio des de fa 5 mesos, i ultimament em rallo moltissim per ell. jo se que ell m'estima molt, però per cada cosa que em diu o em deixa de dir li dono moltissimes voltes. m'agradaria ser per mes pasota, i disfrutar més, pero esque no puc! algun consell? gràcies, un petó!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació funciona molt l'autocontrol que posem i els límits que marquem als nostres pensaments. Quan et vegis que donis voltes, canvia d'activitat o fes alguna cosa que et distregui molt o posa't a ordenar l'habitació!!! El que sigui per frenar els pensament! D'altra banda, analitza també com està la vostra relació i si el fet de que et mengis la bola té a veure en si és senyal de que heu de parlar més i que t'expliqui millor el que et diu o altres coses que pugueu fer per millorar la confiança entre vosaltres! Amb la parella ens hem de poder comunicar, ser molt clars en el que diem i poder comptar-hi quan estem preocupats on tinguem un problema! Endavant!! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga