Cada vegada estic més sola, CONSELLS!!
Em costa molt fer amics. Al cole vaig amb una nena, i quan no hi és em trobo molt sola, vaig amb els de la classe però no m'hi acabo d'ambientar. Necessito consells!!
L'altre problema que tinc és que aquesta nena té un nòvio que a les hores de pati la ve a veure, i jo passo d'anar amb ells perquè em sento espelma. Cada vegada la nostra relació s'està distanciant més per culpa d'ell. No se com dir-li a la meva amiga com em sento, perquè tinc por que s'enfadi ja que es pren les coses molt a pit.
InterPersonal

Hola Jeyjey,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Trobar-se sol és una sensació molt desagradable i sempre intentem evitar-la. És natural que no t'agradi "compartir" la teva amiga amb el seu nòvio, però no podem obligar a les persones a continuar amb nosaltres.
Per això et demano que facis un petit esforç i ampliis una miqueta el teu cercle d'amics. Busca persones amb qui coincideixis a classe o a alguna extraescolar i intenta iniciar alguna conversa. Les amistats es fan mica en mica, a partir de viure experiències conjuntament, crear records, compartir interessos i exposar la nostra intimitat. Sigues tu mateixa, estic convençuda que pots conèixer molta gent amb qui congeniar! ;)
Una abraçada
www.consultajove.cat